Samma plats, samma tid, en annan dag

Idag är jag på väg till stallet igen! Med boken i min hand sitter jag just nu och läser. Det är ett ganska perfekt tillfälle att läsa och göra andra läxor här faktiskt, man har en bussresa på 40 minuter framför dig både dit och hem, så varför inte passa på nu när msn ändå börjar piggna till ifrån vinterlovsdvalan.
 
Dagordningen ser ut ungefär som gårdagen. Vad som skiljer sig är ifall A-K är i stallet eller inte men rida ut ska vi göra, och måla ska jag göra! Witezz ska broddar i idag, även om det inte var felet igår så tror jag att halkan har ett finger med i spelet och jag tänker då inte riskera någonting idag!
 
Kameran är med också! Det var den i och för sig igår också men, idag ska jag ta lite nya, vintriga bilder på Witezz och kanske de andra hästarna!
 
För övrigt är det målning och skolan som hägrar. Innan jag åker hem ifrån stallet så hjälper jag till och målar lite köksluckor i stallet och sedan sitter jag mig ner vid skolgrejerna igen! En helt vanlig helgdag med andra ord!
 
 
 

Publicerat den 2014-01-12 - klockan 09:37:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback