Träna, träna, träna

Har nu tränat judo, gått hem, gjort en pizza och sitter nu och äter lite godis. Känns bra! Jag trodde att jag skulle spendera mer tid vid bloggen idag men självporträttet tog mycket tid och sedan har mamma en ny regel som innebär "ingen data efter 20.00 de dagar då vi inte har varit i stallet" som sätter lite käppar i hjulet för mig!

Träningen gick i alla fall riktigt bra! Det märks att det var länge sedan jag tränade judo då jag på en gång fick väldigt ont i huvudet och inte hade någon ork att egentligen göra så mycket. 

Vägen dit var inte heller så jobbig som jag förväntade mig utan det var faktiskt ganska mysigt att gå dör i kylan. Jag och Thomas pratade väldigt mycket om allt mellan himmel och jord och jag hade ordentligt med kläder på mig!

Nu väntar jag på Alex som strax skulle komma över. Vi ska mysa lite framför tvn och invänta Paradise Hotel. Tittar ni på Paradise hotel, och isåfall vilka hejar ni på?!


Publicerat den 2014-01-13 - klockan 20:50:04





» Ella

Thobias och Aina ofc! :O

2014-01-14 » 07:16:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback