Trött-mösse-måndag

Precis som förutspått är jag oerhört trött såhär efter en helg på Granö. Ögonen gick i kors redan vid 20, när jag kom hem men jag pressade mig till det yttersta innan jag vid 22 somnade. Klockan ringde 08 och jag har aldrig, jag upprepar aldrig, haft så svårt att komma upp ur sängen en måndags morgon. Jag var rädd att somna i duschen om jag stängde ögonen, så med schampo i hela ansiktet och rödsprängda ögon stapplade jag iväg emot skolan.
 
Har snart lunch, sedan en lektion till innan jag kan gå hem och ta en powernap. Måste ringa ett samtal, fixa lite grejer och sedan ska jag vila upp mig så mycket som absolut möjligt innan judoträningen ikväll! Kommer förmodligen att bara helt död, men ska försöka ge gärnet, dricka mycket vatten och äta något med snabb energi innan. 
 
 
Senare ikväll är det PH, semifinalen ska bli final, och jag ska hålla mig vaken till dess! Tänkte kika lite på pll innan dess. Börjar i och för sig närma mig slutet utav säsong 3 vilket betyder att jag måste slowa ner tempot. Avskyr tanken på att komma ikapp tv-sändningen och sedan behöva vänta en vecka emellan varje avsnitt. Usch, hemska tanke! Ja, vi får se hur det blir, men nu har ni iallafall fått ett humm och min dag. Skola, ringa, sova, serier, judo, serier.



Publicerat den 2014-01-27 - klockan 11:23:25





Kul med judo! Min kompis har SM guld och EM brons eller något sånt i Judo! :D

2014-01-27 » 13:51:32
» Tuva

Det verkar kul med judo ;)

2014-01-27 » 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback