1 januari 2014

Nyår är över, alla raketer (pengar) är uppsmällda och jag och Anna har officiellt skickat iväg en lykta upp i luften! Jag har sovit ut och ironiskt nog hade jag lättare för att gå upp idag jämfört med alla de andra dagarna då jag vaknat vid 12 och knappt kunnat öppna ögonen!
 
Planen för dagen är stallet! 12.30 går bussen mot stallet och då är det träna hästar som står på schemat! Antingen ska Witezz komma ut lite lugnt och röra på sig idag eller så går hon officiellt på vila! Ifall hon går på vila idag så får vi se vilka uppgifter jag blir tilldelad men vi avslutar i vilket fall kvällen med bio och god mat tillsammans med Granö-gänget. Ella kommer också ut ikväll men jag är inte säker på att jag hinner träffa henne.
 
Jag hoppas ni alla hade ett riktigt bra nyår och att ni är lila förväntansfulla som jag på år 2014!
 

Publicerat den 2014-01-01 - klockan 10:54:00





Fina bilder!

2014-01-01 » 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback