Vem är DU som läser min blogg?

1. Hur hittade du hit?
2. Vad fick dig att stanna?
3. Bästa, respektive sämsta med just min blogg?
4. Äger du en egen blogg, isåfall vad heter
den, jag är nyfiken!
5. Övriga synpunkter, frågor.
 

Är lite nyfiken på att se vems ögon som egentligen läser igenom all text jag skriver här. Vem är Du som lägger ner tid på att skriva in mitt namn i sökfältet. Svara på frågorna nedan och avsluta med att skriva din bloggadress så att jag kan kika in din blogg!
 
 

Publicerat den 2014-01-25 - klockan 11:49:00





» Tuva

1. Såg att du kommenterat på ett av ponnysannings inlägg så klickade in hit ;)
2. Först och främst inläggen men sen så gillar jag även din design :)
3. Bäst är alla grymma inlägg, sämst vet jag inte...
4. fattagaloppen.blogspot.se
5.

2014-01-25 » 12:44:06
» Elsa

1. Hade märkt att min vän Tuva (www.lektionsryttare.webblogg.se) länkat dig, samt sett att du hade kommenterat ett av mina blogginlägg.
2. Din häftiga design och dina genomtänkta inlägg.
3. Det bästa är nog dina inlägg och ditt hästtänk, och det sämsta är nog... jag vet inte! Du har en sådan bra blogg!:D
4. http://radaryttare.webblogg.se
5. Vet inte

2014-01-25 » 15:56:50

1. Du kommenterade min blogg :)
2. Du skriver bra inlägg, mycket fina bilder + underbar header
3. Det bästa är att du är så duktig på skrivandet så det blir intressant & läsa. Sämsta är.... Alltså, ärligt talat ingen aning :o
4. http://stylebyjosses.blogg.se
5. ?

Kram <3

2014-01-25 » 18:18:00

1. Jag hittade din blogg på facebook.
2. Du hade väldigt fin blogg och otroligt fin häst!
3. Du skriver bra, det sämsta är att du föredrar ponnytrav istället för dressyr ;)
4. danielle.horseworld.se
5. Gå gärna in på min blogg :)

2014-01-25 » 20:28:21
» Kim

1. Kommer jag inte ihåg, men började följa den direkt :)
2. Att du verkar som en vettig hästmänniska <3
3.Du skriver jätte bra och intressant. Det "dåliga" är väl att jag gärna skulle vilja se mer bilder :D
4. Yes, kimdahl.webblogg.se
5. Lägg aldrig ner din blogg för du är grym <3

2014-01-26 » 20:32:01
» Sofia

Kommer inte ihåg hur jag hittade hit. Kollar in här lite då och då, olika hur ofta :) men det som får mig att komma tillbaka och kika vad du skriver är för jag tycker det är en mysig känsla här och man blir lite glad. :) Vet inte riktigt vad det dåliga är, jag tycker du skriver inlägg som är roliga och trevliga att läsa! Även fina bilder!
Min blogg är sofiakrook.blogg.se
Kram (:

2014-01-27 » 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback