"12 years a slave"

Så heter filmen som rullar på bioduken om ca 20 minuter. Jag och Olli knyter ihop veckan med lite mys med hästarna och sedan bio!

Jag fick prova på att rida Karezz idag! Karezz är Witezz helsyster och till utseendet är dom otroligt lika, men några få olikheter så som storlek, muskler och "blekhet". Karezz är ett år yngre än Witezz men några centimeter högre och dessutom finare i kroppen. Att få prova henne idag gav mig lite nya perspektiv och ännu mer drivkraft att verkligen ge gärnet det här året! Hon var i övrigt en väldigt trevlig häst att rida och jag skulle inte tacka nej till att sitta upp flera gånger. Tog tyvärr inga bilder då jag ville låta hästarna mumsa i sig kvällsmaten ifred, men ni kan föreställa er henne som en Witezz fast "hästigare", lite större och lite gråare.


Publicerat den 2014-03-14 - klockan 20:45:54






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback