"blogg paus"

Den dåliga uppdateringen tyder på att det är dags för en bloggpaus. Om den pågår till imorgon eller för alltid, det har jag ingen aning om men just nu har jag lite halv-panik över att jag inte bloggar och så vill jag inte ha det! Älskar att blogga, få dela med mig utav mina tankar, åsikter och vardagar men just nu finns inte tiden och jag blir så stressad!

På måndag börjar skolan, veckan efter det åker jag till Gotland för prao och sedan sätts Witezz igång... Vad som händer till dess får vi se! Vi hörs, kanske.
 
 

Publicerat den 2014-03-01 - klockan 22:03:17





Sv; Åh tack! Ja det ska jag absolut fortsätta göra och jag tror att vi har ett väldigt lika tankesätt!
Tack för dina frågor och upplysningen om kommentarsrutan, ska fixa det senare idag (:

2014-03-02 » 08:32:20
» Ella

Synd :( men det är klart att om du inte hinner så är det ju bara så... Men du är jätteduktig på att blogga! :)

2014-03-02 » 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback