Borta bra med hemma bäst

Alldeles strax tuffar gotlandsfärjan emot Nynäshamn och jag lämnar Gotland bakom mig. Jag har haft en riktigt trevlig vecka med Olli och Dusty samt på praoen! Att få praoa på en tingsrätt har gett mig mycket perspektiv inför framtiden och jag är helt hundra på att jag har valt rätt inriktning på gymnasiet, kanske blir det lite lättare att uthärda juridiklektionerna i skolan nu när jag vet att det i verkligheten är mycket roligare. Gotland är en fin ö och jag ser fram emot att komma tillbaka hit!
 
 
När jag befinner mig på fastlandet igen bär det iväg till stallet, Granö stall. Det ska bli mysigt att få träffa hästarna igen! Jag ska krama om Witezz extra hårt bara för att jag är så himla glad att jag har henne och sedan ska hon få lite skor på fötterna! Nu är det en riktigt countdown! På tisdag smäller det, förmodligen, och Witezz kommer inte bara få komma in för en borstning, utan vi tar en sväng på byn också!  Jag längtar så sjukt, galet mycket!
 
Mer ska dock hinnas med och det kommer inte vara en lugn stund. Skönt att vara tillbaka i gamla rutiner, haha! Borta bra, men hemma bäst!

Publicerat den 2014-03-16 - klockan 07:59:32






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback