Eat, sleep, rave, repeat.

Konserten igår var det bästa sedan Justin. Att få sitta i en fullsatt arena, känna energin pumpa och veta att vi alla är där för en och samma sak; dansa loss till vår kung! Älskade man inte Avicii innan så gör man definitivt det nu, han var grym, musiken var grym, showen var grym, allt var grymt! Hatar dock mig själv för att jag ännu en gång lyckades ta slut på batteriet innan showen var slut, men sådan är livet! De bästa minnena sitter i huvudet och jag har en del snygga bilder också!


När konserten led mot sitt slut satt vi alla där med obrukbara kameror/mobilen och skrek och dansade för fulla muggar. Avicii talade i micken, tackade för en grym kväll och sedan drog "wake me up" igång. Det var grymt! Skulle jag kunna skulle jag göra det igen men de pengarna sparar jag till en annan gång, dessutom är hästarna mina stjärnor i kväll och jag är påväg till dem just precis nu! 

Publicerat den 2014-03-01 - klockan 12:39:46





» Tuva

Åååh vad kul :D

2014-03-01 » 20:16:18

Oj vad bråkade ni om? Jag hängde med honom ett par timmar på kvällen - han verkade skittrevlig! Hahah ;)

2014-03-05 » 07:46:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback