En underbar dag

Glömske Jonna var i farten och glömde de fina sakerna hon har arbetat med hela morgonen hemma... Men men, vi sparar det till imorgon!

Vädret idag är outstanding och vädret lovade 2-siffrig värme hela helgen! Himlen är klarblå, inte ett moln så långt ögat kan nå och jag har bytt till vårjacka! Förhoppningsvis får jag också behålla den på från och med nu! Jag sitter på bussen till stallet nu, nytvättade ridkläder i väskan bredvid mig och kameran nyladdad och minneskortet tömt! Idag ska det fotas!

Planerna för dagen är följande: 
- Fota ett eller flera foton till mitt alfabetsprojekt!
- träna hästarna och mocka i stallet!
- jag gissar på att Yttring ska tränas, så jag är nog delaktig där på ett eller annat sätt!
- förmodligen harva ridvolten
- och sedan fixa i stallet den övriga tiden!
Mysigt värre! Våren är påväg och om 1vecka och 2dagar sitter jag på/går jag bredvid min fina vän!


Publicerat den 2014-03-08 - klockan 12:34:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback