"I don't want to survive, i want to live"

Det har varit storm på Gotland hela dagen trots de fina vädret som har varit tidigare i veckan! Under morgonen snöade det till och med och även fast solen tittade fram senare så blåser det som sjutton!

I morse besökte vi stallet och Illuztra och Karezz fick nya skor. Ett besök på hästsportsaffären Dahrves och lite lunch i magen var startskotten för dagens shopping planer. Jag har egentligen mest hängt med, även om jag också hittade några få grejer. Men trevligt har det varit! Jag och Ella trotsade sedan stormen och gick sedan ner till havet för att fota solnedgången, bilder kommer senare, och stelfrusen sitter jag nu här med telefonen i högsta hugg! Några fina bilder vart det innan stormen vann.


Sista kvällen på Gotland avslutas på restaurangen Surfers. Jag har onekligen haft det riktigt trevligt här på Gotland! 

Publicerat den 2014-03-15 - klockan 18:20:35





så fin bild!

2014-03-15 » 19:06:03

Superfint!

2014-03-15 » 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback