OH MY GOD!

Tappade igår mitt linsskydd och mitt closeup-filter under en liten fotografering i hagen. Jag hade dem båda i fickan och på något sätt har dem tagit sig ur. Ett closeup-filter kostar förvisso endast 49kr men är endå tråkigt att tappa. Linsskyddet däremot kostar 245kr för ett nytt plus att det skyddar linsen så det var mindre kul!

Vi letade och letade igår innan vi gav upp och erkände oss besegrade för dagen. Tänkte att jag skulle ge letandet en sista chans nu när jag lunchade hästarna OCH GISSA VAD JAG HITTADE!!!!! Gissa om jag är glad! Är dessutom så otroligt lättad då jag inte har 300kr i bakfickan direkt! Från och med nu kommer jag aldrig lägga linsskydd eller liknande i en ficka som inte går att stänga!

Tack gode Gud att dem båda var hela fortfarande! Någon har helt klart trampat på filtret!


Publicerat den 2014-03-09 - klockan 13:32:40





Hejsan, jätte fin blogg verkligen.
Och en underbart fin header:) Om du har tid kanske du har lust att kika in på våran blogg en liten stund, lämna gärna en kommentar efter dig också! Hoppas du får en fortsatt trevlig dag/kväll! Kram!

2014-03-09 » 21:25:29

Hejsan, jätte fin blogg verkligen.
Och en underbart fin header:) Om du har tid kanske du har lust att kika in på våran blogg en liten stund, lämna gärna en kommentar efter dig också! Hoppas du får en fortsatt trevlig dag/kväll! Kram!

2014-03-09 » 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback