Oplanerat

Det vart en oplanerad bloggpaus ifrån min sida. Ryggen har varit ett riktigt helvete sedan jag kom hem ifrån Gotland och det har dragit ner hela mig. Har inte haft lust med någonting utan endast legat i sängen med bens högt och sedan somnat.

Nu är jag dock back on track och det passar ju bra! För idag är ingen vanlig dag, idag ska min nyskodda prinsessa få komma ut på en liten tur! Vi ska skritta upp i byn, ta det lite lugnt och enbart mysa! Jag rider bettlöst och utan sadel, hur mysigt kommer det inte bli!!! Som jag har saknat henne!! 


Fler hästar ska givetvis tränas och sedan avslutar vi dagen i stallet med det första mötet för vår nyuppstartade förening! Spännande, spännande!

Publicerat den 2014-03-18 - klockan 15:34:20





Så fin bild!

2014-03-19 » 18:22:12

Hej, jag kan glatt meddela att du kom på andraplatts i vår bloggtävling. Kika in på vår blogg för att se hur du gör.

2014-03-22 » 23:42:03

Vinnaren av veckans blogg är nu utsedd kika in och kolla om det blev du!
Annars har du chansen att anmäla dig imorgon igen!

2014-03-23 » 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback