A happily ever after

Nu sitter jag här, i min säng, med datorn i knät och undrar ifall jag ens hade vaknat om det inte vore för franska lektionen nu på morgonen.. Förmodligen.

Sjöng för mina småsyskon i morse gjorde jag ju i och för sig.. Thomas fick sin efterlängtade dator och Anna sin telefon, så nu kan dom leva lyckliga i alla sina dagar...
Själv suktar jag fortfarande efter min kamera..
skänk pengar till mig! lol
 
Marielle kommer hit ikväll. Vi äter lite kakor, lite glass, pratar lite, stannar uppe halva natten, och sen kanske vi sover lite... Låter helt okej va? Vet att ni önskar att det var vad ni skulle göra ikväll!
Bjuder på en oerhört söt bild!

Publicerat den 2012-11-15 - klockan 10:36:52





» Emma

Fin blogg! :)

2012-11-15 » 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback