You can't have a rainbow without some rain

Fick sluta lite tidigare idag. Oerhört skönt. Det är en sak jag gillar med gymnasiet, att man liksom tar eget ansvar. Det kan i och för sig vara  en dålig grej också när det handlar om skolarbete och sådant, men man måste kunnat a eget ansvar.
I det här fallet så hade lite mindre än halva klassen lite bokredovisningar på engelskan och vi andra skulle jobba med SA arbetet Out Year Abroad. Men vi kände att vi var ganska klara med det så vi bestämde oss för att åka hem.
Nu ska jag skriva ihop en text om något företag .. Sen tänkte jag börja knåpa på en design åt Anna. Bör nog egentligen göra en åt mig själv oxå, men tänkte vänta med det till nästa vecka då Marielle ska följa med mig till stallet nästa helg och fota lite! Förhoppningsvis blir det lite snygga bilder som jag kan göra en ny design av.

Ikväll är det judo igen, ser inte ett dugg fram emot att ta sig ända bort till grind i regnet. Usch.
 

Publicerat den 2012-11-05 - klockan 14:56:48






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback