Boy I've been fooled by your smile

haha, vet att man inte ska lägga ut sådant här egentligen! Chansen att han ser det här inlägget är ganska stort, och då kommer han att tro att det här handlar om någon annan. och tänk då om han gillade mig tillbaka? Då skulle han ge upp det eftersom att han tror att jag gillar någon annan, fast jag ju inte gör det, för det är ju han jag gillar!
 
I alla fall, har ni någonsin känt så att ni helt enkelt inte vill förstöra det ni redan har genom att ta det ett snäpp vidare? För att steget från bästavänner till mer än vänner är så stort men ändå så litet? Och tänk om det inte skulle funka, då skulle allt vara förstört. Då kanske vi inte ens skulle säga hej tll varandra när vi mötes på stan.
 
Rädslan att det ska hända är vad som håller mig kvar i det förflutna. Jag är rädd för förändringar, rädd att bli lämnad ensam kvar, vilsen i vad jag trodde var det bästa för mig.

Publicerat den 2012-10-10 - klockan 21:01:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback