Svar på kommentar

Hah, eftersom att jag har en stilmall från gamla blogg.se så ser mina "svar på kommentar" äckligt fula ut. Därför ger jag mina underbara läsare ett eget inlägg istället! #godimsonice :)

Men iallafall Tilde. LOL ägde så jävla hårt! (Sorry for my languages)
Jag älskar Miley, jag tycker hon är så cool och gash är det snygga killar med i filmen. dör.
Jag rekomenderar det starkt om du inte redan har sett den, den var helt awesome! Jag tror nog att minst 70% - just making up a number - kan relatera till den här filmen, känna igen sig i den på ett sätt som gör att man bara, bara mår bra helt enkelt! Den är rolig, den är sorglig. Den handlar om allt från problemet med föräldrarna, problem i skolan till sex och droger. Hur olika föräldrar är och hur olika man behandlas som barn.
Seriöst, titta på den. Alla borde titta på den!
Ingen typisk tjejfilm heller, jag tror lätt att killar kan älska den här filmen.

Om jag skulle dissa något med filmen så... omfg no jk. finns inget att dissa!
den perfekta killen! aah, han e snygg!
 
 
 

Publicerat den 2012-10-25 - klockan 00:15:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback