A god way to die in

Efter 40 minuter på gymmet, sammanslagt 30minuter powerwalk och en timmes judo igår var jag så trött att jag direkt efter lite mat i magen somnade under värmefilten i Alex's säng. Det vart ett tufft pass på judon, vi lärde oss en ny kombination, som ni ser på videon, vi tränade mattbrottning och vanlig brottning så jag var bra mör i kroppen. Känns dock väldigt skönt att äntligen vara frisk och kunna ge järnet!
 
 
Senare idag är jag i stallet och ger järnet. Witezz ska ridas ut tillsammans med Preztige. Vi ska göra lite övergångar i både skritt, trav och galopp samt lite flyttningar på rakt spår. Hon har blivit jätte duktig på det så vill mest av allt känna av henne och se vart vi ligger. Innan detta står dock skola på schemat, juridik, matte och idrott i form av fotboll. En ryttare, som ska spela fotboll.... Vi får väl se hur det slutar haha!

Publicerat den 2013-12-17 - klockan 11:06:58






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback