JAG VANN!! JAG VANN!! JAG VANN!!!!!

JAG VANN WÅNGEN-LIGAN PÅ GÄVLE vilket betyder att nästa sommar åker jag, Candle och Strumpan upp till Wången på en veckas betalt läger! 

Har suttit sedan 14.30 idag och uppdaterat tävlingkalendern i väntan på resultatlistorna ifrån dagen lopp - det avgörande loppet. En av kuskarna idag hade kunnat ta ledningen men så vart inte fallet och det hoppas just nu runt en massa glada grodor och fjärilar i magen på mig! Är, om möjligt, ännu mer taggad inför ponnytravsäsongen 2014! 


TACK CANDLELIGHT OCH STRUMPAN FÖR ATT NI ÄR SÅ BRA OCH FÖR STT VI ÄR ETT SÅNT BRA TEAM OCH TACK CISSI OCH OLLI FÖR ATT NI HAR TAGIT MIG TILL ALLA LOPP OCH COACHAT MIG TILL VINST OCH TACK ANNA FÖR ATT DU HAR HJÄLPT MIG ATT TRÄNA HÄSTARNA SAMT VARIT MED SOM SKÖTARE VARJE TÄVLING OCH TACK ALEX FÖR ATT DU HAR VARIT MIN HEJARKLACK OCH ALLTID TROTT PÅ MIG!

Publicerat den 2013-12-15 - klockan 18:39:38





» evie

Grattis - gud vad kul!! :D

2013-12-15 » 19:34:29
» Tuva

Åh vad kul! <3 :)

Läs gärna mitt inlägg om din blogg här http://fattagaloppen.blogspot.se/2013/12/en-inspirationskalla.html

2013-12-15 » 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback