I think i think too much

Det var så himla mycket som skulle fixas igår, jag var trött som ett as och allt bara fuckade ur. Dock finns inte så mycket att säga om vad jag gjorde i stallet igår. Jag kom dit klockan 6, anna hade i princip fixat klart Candlelight så det var bara att hoppa upp i vagnen att köra iväg. Svinigt kallt var det och stressigt i slutet. 18.50 kom vi tillbaka till stallet, 19.05 går bussen. Så det var bara att dra av grejerna fort som satan, snabborstning, på med täcken och in i boxen. Springa upp, byta om och springa till bussen - som var sen med 10 minuter. Blir så trött på Nobina ibland..
 
Väl hemma började allt småfix med att förbereda och utforska weride's portal. Se hur min blogg skulle kunna se ut om jag nu byter. Har skickat iväg massa mejl och hej och hå. Alex kom förbi senare och spenderade natten med mig. Vi somnade in till filmen Wild Hogs, otroligt rolig film, rekomenderas till alla som gillar komedi!
 
Har, precis som många andra gånger, skrivit på det här inlägget precis hela dagen. Första meningen skrev jag på första lektionen andra meningen på andra lektionen osv. haha. Nej men den här dagen är så sjukt seg. Sitter och inväntar sista lektionen - naturkunskap. Har redan sjukt ont i huvudet, fantiserar om sängen och vill döda de flesta i min klass.
Det är allmänt rörigt, alla skriker och stojar rakt ut, högsta volymen på datorerna och spring ut och in i klassrummet hela tiden. Det är sånna här dagar man känner att man inte orkar mer.

Satt dessutom på samhällskunskapen och insåg hur dåligt insatt jag är i Sverige's politik. Vi ska, i grupp, skapa ett eget parti, hålla valmanifest och avsluta med valdebatt. Jag vet knappt vilka partier vi har i Sverige.
 
Har fått en förfrågan om att göra en header åt en kompis, så det är väl vad jag ska ägna dagen till sen. Vi får se hur den blir..

Nu börjar lektionen, önska mig lycka till.
 

Publicerat den 2013-01-16 - klockan 14:40:00





Låter som en jobbig dag :/ haha intr bara jag som ber dig om design och headers?;)

2013-01-16 » 15:47:39

Har alltid tyckt att du och jag har vissa likheter när man tittar på den här bilden.. haha

2013-01-16 » 16:10:55

Hejsan! Superfin blogg!
Hur har din dag vart? :)

2013-01-16 » 16:47:59
» Ebba

Haha klockren bild! Har du skrivit texten? :D

2013-01-16 » 19:15:17

Grymt fin häst i headern! :)

2013-01-16 » 19:29:10

Hej!
Fin blogg! :)

Har frågestund på min blogg ställ gärna några frågor! :)

http://kaatrinskoog.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

*Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer!*

2013-01-16 » 21:36:37

Svar; Det var tråkigt! Jag gör tyvär inte länkbyten, sorry. Men jag gör bloglovinbyten :)

2013-01-16 » 22:18:32

Heyyy kika gärna in och svara på min fråga, vore superkul :D Finns i senaste inlägget.
Natti natti ^^, kram!

2013-01-16 » 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback