Happiness is the secret to all beauty

I förrgår var det jag, nu är det Alex. Därför blir det här kort.
 
Blir så glad när ma läser vissa bloggar och ser att de har länkat en, att man har vunnit dagensblogg eller något liknande och av att läsa alla fina ord jag får. Det är sådant som gör att man tycker det är riktigt roligt att logga in här och skriva lite.
 
Judon var sådär. Kände mig lite halv seg, vågade inte riktigt slå i mattan och tänkte på annat. Vi lärde oss ett nytt kast, lekte en massa lekar. Tycker det har blivit väldigt rörigt där nu med alla småbarn... Det har kommit 3-4st nya barn från nybörjrgruppen till oss - ingen är över 10. Det känns mest som att det bara lallas runt. Dock märks det att även tränaren börjar ledsna på en hel del av dem i gruppen. Jag funderar på om jag ska prata med någon om att få byta grupp, vara med personer som är lite mer i min storlek och ålder. Men det får vi se..

Det blev inget av att åka på kurs då tiden var för knapp, synd tycker jag. Men, men.
Imorgon blir det skola, sen stallet. Vi får se vad mer dagen har att bjuda på.
 

Publicerat den 2013-01-21 - klockan 21:28:11






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback