If you don't want a sarcastic answer, don't ask a stupid question

Jag har haft en bra dag. Åkte till stallet "tidigt" imorse och kunde andas ut. Kändes bara skönt att komma till stallet, fokucera på något annat och ha kul. Körde Candlelight 2 varv runt travrundan, ganska djup snö så hon fick upp lite puls, fick ta i lite. Hon verkade tycka det var kul, sprang på med öronen spikrakt frammåt. Anna och Irrbloss låg tätt bakom och jobbade lite dressyrform. Jag tycker det är så kul att se hur långt de har kommit. såg en bild på min mobil, den första jag tog, på Anna och Irrbloss för ca 2 år sedan. Anna var jätte stolt över att Irrbloss "böjde lite på nacken". Skrattade lite åt det faktiskt, med tanke på att om man jämför med nu, var hon inte ens i närheten av ens en någorlunda form. De är ju fortfarande inte riktigt helt 100, men det är på rätt väg!
 
Nu ska vi ta och göra lite egen pizza - mums!
 
För 1½ - 2 års sedan:
I höstas:

Publicerat den 2013-01-20 - klockan 18:35:51






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback