Kon-tiki

Vad tror ni om filmen Kon-Tiki? HÄR kan ni se trailern.
 
Jag funderar på ifal jag och Alex kanske ska ta och titta på den när den har premiär, dock har Alex uppenbarligen något emot Norrtälje, (haha), så det får bli i Täby eller Stockholm då. Latmasken i mig tittar fram och tycker att vi kan vänta tills den finns att ladda ner, men bio vore väl mysigt. Tiden får utse vad som skall ske!

Sitter på samhällskunskapen, dagens sista lektion, och vart plötsligt riktigt trött. Ögonlocken är tunga som bly och jag vill mest bara lägga mig ner och sova.Vi spelar spelet Rixdax, vilket inte direkt hjälper till att hålla mig vaken. Tanken vandrar iväg till Coop, godis hyllan, hundringen i min ficka, men Nej, jag ska itne köpa godis! Jag klarar mig utan godis! Nu ska pengarna sparas, kameran ska köpas och bilder ska fotas!

Fick reda på datumen för Franskaresan som ska äga rum med franskaklassen i vår - vi kommer hem den 22a april, så hejdå frankrikeresan! Det var kul att lära känna dig! För er som itne riktigt hängde med där - Justin Bieber's konsert är den 22April, och noway att jag missar den nu!

Om 30 minuter slutar jag, då går jag raka vägen hem, sätter mig i soffan och slår på tvn. Alex kommer över med lite grejen jag har haft hos honom, vi får se ifall han stannar eller går hem. Sen åker jag till stallet. Sist jag var i stallet fick ni ingen update på vad vi gjorde, men det lovar jag er ikväll! Deal!?
 
 

Publicerat den 2013-01-10 - klockan 12:47:05






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback