Loveing you makes my heart explode of happiness

Dagarna i ända sitter jag och tittar kläder, tittar runt på facebook, tittar mailen och loggar in och ut på bloggen med absolut ingenting att skriva - men har värsta bloggsuget och bästa bloggtillfället..
 
Bloggningen har verkligen inte legat på topp just nu, som jag sa var internet avstängt igår - vi trodde att bytet skulle ske, men tydligen inte så nu är internet tillbaka och jag kan blogga på lite som vanligt.

Hade värsta sovmorgonen i morse - skulle vara på busstationen 11.30 för att åka till Riksdagshuset med klassen - and that's it. Jätte skönt! Dock hade jag tänkt mig att få måååånga timmars sömn men fastnade för serien Gossip Girl som Marielle tipsade - läs tvingade - mig att se på. Den var faktiskt riktigt bra.. hehe.
 
Påtal om riksdagshuset - jag är verkligen riktigt ointresserad av politik. Höll på att somna och svälta ihjäl av hunger.
Dock var det väldigt kul och intressant att se själva riksdagen, se hur det ser ut och vad de som jobbar där gör.
Men han som guidade oss var nog den värsta människan jag har träffat, ever. Han bara babblade och babblade, til sut gick alting in genom ena örat och ut genom det andra. Och han pratade dessutom om en hel del saker som inte ens var relevanta för oss, väldigt onödigt att slösa energi på.

Efter att vi lämnat riksdagen gick jag och några tjejer mot kungshallen för att äta, det bev en stor tacotallrik för min del, jätte god. Men waaay to much för mig! Efter det drog alla åt olika håll och jag och Bianca gick och shoppade lite. Hade helmysigt, det var jätte kul att få komma ut och vara med kompisar. Prata, skratta och bara... bara vara!
 
Jag och Bianca pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade, gjorde bort oss och hade jätte mysigt! Det gör jag gärna om!
 
Imorgon blir det tidig skola så ska försöka slita mig ifrån gossip girl i tid ikväll, sova ut och komma till skolan med gott humör. Har en kort dag, hinner hem och vila ut, äta och byta om sen åker jag till stallet vid 3. Lär nog hänga lite med Alex också, ni vet. En typisk Jonna dag.
Nu blir det öppna matteboken innan Alex kommer hit, önska mig lycka till.
 
 

Publicerat den 2013-01-23 - klockan 21:44:18





» Maja

gossip girl är ju bäst! Fasst jag har snart sett klart det ;) Vilken säsong är du på?

2013-01-25 » 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback