Vinnaren av dagensblogg är...

...DENNA bloggen!
Vinnaren valdes fram genom random.org.
 
Du har en jätte fin blogg, jätte fina bilder! Designen är tilltalande med en stor fin bild som header, men jag skulle rekomendera att du satte mer. Du skriver bra läsvärda inlägg, som inte är fyllda med enbart massa blaj. Jätte bra att du "hissar och dissar/utvärderar" produkter, har bilder i varje inlägg och uppdaterar bloggen dagligen!

Mina tips till dig är att skriva längre inlägg, mer åsikter kanske för att väcka lite tankar hos dina läsare. Våga bli "hatad" - det är då läsarna för din blogg vidare.  För att jag ska följa din blogg behövs just det jag nyss skrev, mer inlägg om annat än din vardag!

För övrigt är bloggen jätte fin och jag tycker inte du ska ändra på för mycket!

Så alla mina läsare - klicka HÄR - och läs den här fina bloggen!

Publicerat den 2013-01-11 - klockan 12:00:00





» Anna

FIn blogg!
Har en frågestund på gång, ställ gärna frågor :D http://foderponnyn.webblogg.se/2013/january/fragestund.html

2013-01-11 » 15:08:23

sjukt fin header! :D

2013-01-11 » 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback