Mellanlandar en stund

...hemma. Har handlat lite, ätit jordgubbar, snackat skit och packat upp och packat om min väska. Nu åker jag iväg till stallet för att fixa och trixa med utrustningen til morgondagens tävlingar. 
Ett insprängt lopp på Örebro's travbana. Strumpan har spår ett och det är ett super bra lopp för henne. Dessutom möter vi en av Stall Granö's egna avkommor - Granös Tusensköna, ska bli kul att få se henne då jag aldrig såg henne som föl. Hon föddes mitt i vårat lilla avbrott från ridningen.
 
 
Jag har tyvärr inte tid att skriva någr tidsinställda så resten av dagen, och imorgon kommer uppdateringen vara dålig. Inte nog med att jag tävlar imorgon, jag fyller 17 år också! Tihi, grattis till mig så hörs vi imorgon!

Publicerat den 2013-07-25 - klockan 16:38:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback