Guldstoet, här kommer vi!

Hej allihopa! Förlåt för den urusla uppdateringen på senaste, men family comes first. Både storasyster och storebroder har varit här på besök, bror min har tatuerat nästan hela familjen och Evelina tittade in och tatuerade sig lite också!

Är jätte nöjd med min tattoo, gjorde satan så ont, men sjukt värt det! Nästa tattoo blir en liten syskontatuering tillsammans med Johnny och Evelina, Thomas och Anna får väl haka på när dom blir äldre också!

Just nu sitter jag och laddar för tävling imorgon, Candlelight och jag startar i guldstoet imorgon på Örebro. Känns både bra och mindre bra, Candlelight är i fin form, men jag har inte tränat henne något alls den här veckan, det har lägerbarnen och Maja gjort. Ska gottgöra Candlelight med en riktigt ordentlig rykt, massage och lindade ben ikväll, sköna täcken på och renputsad utrustning, så laddar vi!

Uppdateringen kommer förbli låg under helgen, nått mobilinlägg KANSKE kommer in, men jag lovar inget.
Har två inlägg på inställt iallafall! Hur som helst så hörs vi på söndag!


Publicerat den 2013-06-29 - klockan 12:01:15





Lycka till!

2013-06-29 » 15:49:15

Love uuuuu <3<3<3

2013-07-02 » 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback