Aldrig så här ofta..

Hade väldigt ont i nacke och rygg igår men känner nu att det i princip är hela kroppen som ömmar, vilket för mig bara betyder en sak... Förkylning. Jag har nog aldrig varit sjuk, eller på väg att bli sjuk, så här ofta förut. Känner mig allt som oftast lite krasslig numera och ändå tycker jag att jag klär på mig ordentligt med kläder.
 
Ikväll blir det mys med Alex. Ska hjälpa till med maten på Thomas och Anna's födelsedagsmiddag och hänga lite med farmor som kommer och hälsar på, sen går jag över till Alex och tittar lite på film. Nerbäddad i sängen ska jag iallafall vara, det är en sak som är säker! 
 
Fick för några timmar sedan reda på att min nya mobil har anlänt till Skövde och min bror har lovat att skicka upp den så fort han kan! Ni anar inte hur länge jag har väntat, äntligen. Snart är den i mina händer! Har redan tänkt ut vilka appar jag ska ladda ner och hur mina bakgrunder ska se ut, haha. Men bäst av allt är ju att jag kommer få den bättre bloggappen! Som jag har längtat till att utan problem kunna lägga in en ordentligt skrivet mobilinlägg! Tagga, tagga, tagga!!!
 
Jag ser fram emot helgen, men mest för att jag vill att den ska vara över. Ella kommer ut och vi ska rida lite, busa lite, skoja lite och sen ska vi ju göra allt annat också. Antagligen hjälper jag till att måla lite också. Varenda krona jag kan få att fixa med inför både julafton och ettårs-dag är guldvärt, dessutom tyckte jag att det var ganska kul att sitta där med musiken som den enda ljudkällan och måla. Det tråkiga är at färgen är vit och man ser inte sina framsteg, för att inte tala om att jag har lite problem med spindelnäten och reglarna jag får sitta på där inne. Men, men. Som vi på psykologin säger så ska man ju möta sina rädslor!
 
 

Publicerat den 2013-11-15 - klockan 13:10:38





Krya på dig!

2013-11-15 » 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback