Ett prov avklarat, nu kör vi vidare

Har precis skrivit klart engelskaprovet och insåg att jag pluggade på lite fel saker, men så kan de ju gå. Det är ganska ofta man över huvudtaget lägger fokus på fel saker speciellt inom hästvärlden. Var och varannan häst är ju "dum och bångstyrig" trots att det egentligen är människan som lagt fokus på fel beteende. Jag tror dock att provet gick helt okej, och är lika nöjd som alltid över att kunna lämna ännu en deadline bakom mig! 

Efter skolan har jag lite saker att fixa innan bussen mot stallet rullar. Antagligen möter jag upp Ella på stationen och vägleder henne till Granö, gotlänningar ni vet, haha. Witezz ska få komma ut och röra på sig idag. Om jag gissar rätt så rider Anna Preztige och Ella rider Candlelight. Rundan blir inte lång, men säkerligen pratig! Dessutom på börjar jag och Witezz #operationbäst. Ja, sug på den karamellen ni! 




Publicerat den 2013-11-21 - klockan 11:35:26





Sv: Ja :)

2013-11-21 » 17:03:45

Hej! Jag skickade in min beställning på bloggdesign där någonstans i mitten av juli, jag fick svar och så men det känns lite drygt att bara sitta och vänta ännu längre. Har min beställning försvunnit för att du har börjat ta betalt?

2013-11-21 » 19:13:52

Hej! Jag skickade in min beställning på bloggdesign där någonstans i mitten av juli, jag fick svar och så men det känns lite drygt att bara sitta och vänta ännu längre. Har min beställning försvunnit för att du har börjat ta betalt?

2013-11-21 » 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback