It's sunday today

En hel vecka har återigen gått och jag är fortfarande lika förvånad över hur snabbt dem går. Den här veckan har stallmässigt varit det lugnaste veckan på väldigt länge! Skritt och trav har fyllt 4 av mina dagar den här veckan. Det är inte varje vecka vi har det så lugnt och jag måste säga att det har känts väldigt tomt. 
 
Idag blir det samma visa igen! Vi rider ut på vora trogna pollar, lever livet och andas in höstluften - idag regnar det faktiskt inte. Det blir säkerligen samma tur som tidigare i veckan och uplägget blir ungefär densamma! Vi tar det lugnt helt enkelt. Muffinsen ligger redan nu i min väska eftersom att dem igår bestämde sig för att inte hänge med hehe... Så idag blir det gofika i stallet efter att ha skött om våra fina.
 
Bomben är släppt i inlägget nedan, ni får inte missa det! Och för övrigt så vart det här ett väldigt konstigt inlägg men i skrivande stund spatserar min pojkvän ut genom dörren för 10e gången, mina händer skakar och min mamma springer runt som en yr höna - svar ja. Det är kaos. Just nu blir det därför extra skönt att få komma iväg till stallet. Att få krama om min prinsessa och bara vara där! Hon lyser upp min dag!
 
 
 
 

Publicerat den 2013-11-10 - klockan 12:51:31





Härlig bild :)

2013-11-10 » 12:59:22

Nu är veckans blogg avgjord, kolla om det var du som vann! :)

Kram Josefine - Stylebyjosses ♥

2013-11-11 » 09:27:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback