Magont och huvudvärk

Både jag och lillebror lider av magont och lite illamående just nu. Det blev varken judo igår eller skola idag utan jag pluggar lite hemifrån, designar en blogg och rensar alla mina foton! Mitt USB minne börjar bli riktigt fullt och hur många mappar som helst är helt orensade vilket innebär att det tar upp onödig plats som istället skulle kunna fyllas med massa andra fina foton!
 
Senare under dagen ska jag ner till vårdcentralen för att kolla upp min fot som aldrig riktigt vill bli bra. Ni kanske kommer ihåg min lilla avramling för 2-3 veckor sedan då jag stukade vristen två gånger och foten svullnade upp som en ballong. Tja, den är ingen ballong längre men fotknölen är fortfarande svullen och den gör väldigt ont emellan åt! Ska dessutom titta upp min läpp som inte heller riktigt är som den borde vara. 
 
Efter det hinner jag förhoppningsvis med den tidigae bussen till stallet så att både jag och Anna slipper stress. A-K var snäll och mockade åt oss idag så det blir verkligen en slapp dag i stallet eftersom att bara Witezz och Preztige ska ridas en kort tur. Det betyder att jag komer att ha massor med tid att till exempel trickträna, borsta och mysa med Witezz innan det är dags att åka hem! Om nu tiden inte rinner iväg allt för fort tror jag faktiskt att jag tar in Candlelight och/eller Strumpan litegrann bara för att borsta och pyssla lite med de! Det förtjänar dem verkligen efter helgen!
 
Förövrigt händer inte så mycket mer faktiskt. Jag ska träna mycket på min sits nu den här veckan då Witezz sa få gå lugnt eftersom att jag då om något har tid att tänka på den! Annars blir det så lätt att all fokus hamnar på hästens form!
 

Publicerat den 2013-11-05 - klockan 12:33:25






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback