Nästa trick, vilket blir det?

Som ni säkerligen vet så kan Witezz i nuläget hela 4 stycken (!!!) trick, hahaha. Hon kan "Skaka på huvudet", "pussas", "kramas" och "yoga". Nu är dock min såkallade trickångestI tillbaka. Vilket av alla trick på min lista ska jag lära henne här näst? Jag har ju planer på att lära henne alla, hehe! Ni har varit med om det förut! Mina tiotal inlägg, alla fyllda med klagande och ångest över vilket trick jag ska lära henne och nu är vi där igen!
 
Jag började lite smått med att lära in "Nicka", men jag gillar inte alls tanken på att jag ska framkalla ett betende som inleds med att hon biter sig själv i bringan, så jag väntar helt enkelt tills jag hittar någon med en väldigt smart lösning. Provade också lite med "le" eller flema som det är egentligen är, men mitt godisförråd skrek på mig att sluta. Så för att göra det måste jag införskaffa mig mååånga safftiga äpplen! 
 
Några trick jag har i tanken just nu är "skämmas", att fullfölja tricket "buga" eller kanske bergsgeten...  Men tänkte att ni kanske har några ideer!  Om inte annat kanske ni kan lägga en röst på vilket trick av dessa ovan nämnda ni tycker hon ska lära sig härnäst!
 

Publicerat den 2013-11-06 - klockan 15:15:00





SV ; Rider själv alldrig med spö eller sporrar . På ridskoleponnysar ibland,men alldrig på vår egna .

2013-11-07 » 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback