What about to day?

Tro det eller ej, men jag vaknade nyss... Jag sa ju att jag skulle sova ut! Men nu står frukost på dagordningen och jag bakar lite samtidigt! Eller snarare, Alex bakar lite samtidigt eftersom att jag just nu sitter och bloggar!
 
Om två timmar står A-K nere vid macken och vi åker vidare mot stallet. Anna hämtas upp på vägen och så rider vi ut sen! Skönt att komma ut lite tidigare iallafall då hinner det inte bli sådär rysligt mörkt! Idag blir det sadel på Witezz så att vi kan jobba ihop oss lite mer än tidigare i veckan, men halsringen glömmer jag inte! Har pratat med min westernkompis och fått lära mig allt om hur man rider i halsring! Jag var lite lost ett tag men är inte så dum som jag ser ut att vara, haha!

Tycker den här lilla utmaningen är så jäkla rolig. Inte för att jag någonsin (?) kommer att rida ut henne helt löst, men när vi har staket på volten, så varför inte prova där när hon sedan kan allt. Jag vill bara anta den här utmaningen för att det kommer bli så sjukt roligt, för att jag och Witezz kommer behöva kommunicera mycket mer och bättre. Samt att jag älskar utmaningar!
 
Men nu måste jag faktiskt hjälpa Alex lite med bakningen och frukosten, haha! Stackarn, istället för Witezz fick han bli min slav... Se ironin.....
 
 

Publicerat den 2013-11-13 - klockan 12:27:14






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback