Upp & Hoppa!

Sitter vid frukostbordet med handuken i håret. Är det någon mer än jag som har sådär otroligt svårt att äta frukost om mornarna? Men nu sitter jag här i alla fall och funderar lite. Egentligen var jag uppe för två timmar sedan då Alex gick till skolan, men eftersom att jag har sovmorgon i princip hela veckan så gick jag hem och la mig och sov igen.
 
Jag funderar lite på vad jag kan skriva för inlägg här på bloggen. Vad är ni intresserade av, vad är jag intresserad av? Hur kan jag göra er mer delaktiga i bloggen? 
En ny design är på väg. Frågan är hur långt på vägen den har kommit. Det går riktigt segt för mig att designa den eftersom att jag är hemma så sällan och mamma's dator är den enda med photoshop. Jag vill dessutom att den ska bli perfekt, så det är mycket att fixa!
 
Ni kanske kan hjälpa mig att fundera lite på va ni skulle vilja se här på bloggen den här veckan. Jag har som sagt sovmorgon varje dag så tiden finns faktiskt nu. Imorgon börjar jag inte fören efter lunch, så då ska jag sätta mig och designa på morgonen! Men fundera lite ni nu, så hörs vi lite senare!
 
 
 
 

Publicerat den 2013-09-11 - klockan 09:43:17





Du kanske skulle kunna skriva lite om dina tävlingsrutiner. Vad du gör dagen/dagen innan du tävlar och så :) Älskar din blogg!

2013-09-11 » 10:20:09

Alltid kul och förnya sig lite
Den du har nu är så himla grymt snygg ärligt talat
Fina bilder och bra ljus i dom

2013-09-11 » 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback