"All natural"

Godmorgon! Idag blir en sådan där väldigt lugn dag Jag kör på slappa kläder, uppsatt hår och inget smink alls. Så naturligt det kan bli för min del! Skolan början 10.30 och innan dess ska jag äta lite god frukost och städa upp lite på rummet! Det blir med andra ord en tidig morgon då jag inte sitter med en mattebok upptryckt i ansiktet, skönt!
 
Skolan bjuder på mentorstid, där jag ska försöka få min färje-resa till och från Gotland betalad, och sedan en lektion i svenska där jag ska skriva om litteraturens romantik ut kvinnans perspektiv! Roligare kunde man ju ha det men jag ska inte klaga som endast går 1½h i skolan på fredagar! En lång sovmorgon, en kort skoldag, helt okej lunch som jag nog stannar för att äta och sedan tar jag sportlov en vecka! Oerhört skönt, ni anar inte hur mycket jag behövde detta!
 
Resten utav dagen består utav bakning varvat med att städa rummet och döda fantasigubbar på ett spel. Tårtan kommer att behöva bakas i omgångar vilket passar mig perfekt! Då hinner jag med annat emellan och några ynka timmar kan komma att kännas lite längre! Nej, nu tickar klockan och det var ju inte meningen att jag skulle fastna här! Fler inlägg trillar in under dagen så håll koll!
 

Publicerat den 2014-02-21 - klockan 10:27:16





Älska fredagar ♥

2014-02-21 » 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback