Allt kraschar.

Det har varit kaos sedan igår och mitt huvud snurrar fortfarande. Jag ber om ursäkt för ogenomtänkta inlägg, dålig uppdatering och dålig variation men nu är jag förhoppningsvis back on track, nu kör vi!

Dagens planer är outstanding! Jag sitter just nu på bussen in till Täby centrum för att kolla efter lite kläder inför våren! Jag ska kolla efter ett par jeans och eventuellt någon tröja men egentligen har jag precis vad jag behöver! Biljetter ska hämtas ut också för 16.30 möter vi Lovisa på Danderyd för att kolla på Avicii!!!! 

Biljetterna beställde vi igår, i sista sekund precis som till Justin konserten! Och jag ringde Lovisa i panik för att fråga om hon ville följa med! Konserten håller på till sent så uppdateringen idag kommer vara kass! Jag vet inte hur det kommer se ut resten utav veckan ut men efter sportlovet så lovar jag er att vi är back on track!


Publicerat den 2014-02-28 - klockan 14:10:55






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback