Beställt och klart!

Jag har sagt det tidigare! När pengarna rullar in ska Witezz på ett pannband, och gissa vad jag nyss beställde hem! Pannbandet är ett Swarowski pannband utav märket Jacson, vet ej om det är äkta Jacson märke eller om dem endast kallar det så. Pannbandet har 4 rader med silvriga stenar på svart läder och är tänkt att använda till Witezz träns med engelsk nosgrimma i svart lack.
 
Tränset fick jag utav Lovisa i sommras efter att hennes ponny inte kunde ha tränset. Witezz är en D-ponny med ett ganska litet huvud och tränset sitter perfekt på henne! När pannbandet har landat i brevlådan och sedan är påsatt på hennes träns så är det tränset vårat framtida tävlingsträns. 
 
Så, nu sitter jag bara och väntar på en bekräftelse över att pannbandet finns i lager och under tiden smälter jag choklad på spisen! Slapp dag och äntligen sportlov!!!!
 
 

Publicerat den 2014-02-21 - klockan 14:40:29





» Tilde

Hur mycket kostade det? Det skulle vara så fint på min lilla prinsessa! :)

2014-02-21 » 18:08:44

Hej! Vad är din mejl? :)

Svar: Hejsan! Min mejl är [email protected]!
norinjonna.blogg.se

2014-02-21 » 21:30:18

Linnson och jag har ett sånt där med, så jääkla snyggt! :D

2014-02-21 » 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback