En välförtjänt sovmorgon

Idag har jag tagit sportlovets första, förtjänade, sovmorgon. Jag vaknade förvisso redan vid nio på morgonen men kunde ligga kvar i sängen hur länge jag ville! Åt lite brunch, i vanlig ordning under lovdagar, och har nu placerat min rumpa på sin vanliga plats i sängen. Här planerar jag dessutom att spendera den mesta utav min tid idag men lite undantag.
 
Jag ska med andra ord bara ligga här, ta det lugnt och andas in stämningen utav lov! Gotta mig i att i vissa delar utav Sverige är sportlovet slut och dem befinner sig vid skolbänken medan jag ligger här och planerar vad jag ska göra på min lediga vecka!! 
 
Som det ser ut just nu står detta på min "att-göra-under-sportlovet-lista"

- Vara i stallet 5 dagar, träna hätarna och fixa vad som står nedan
- Harva ridbanan
- Fixa våra anslagstavlor. Sudda bort kludd och renskriva det som står!
- Tvätta av vagnarna
- Gå igenom allt läder och se vad som ska putsas. Och sedan putsa så mycket om möjligt utav det.
- Jag ska gosa med Witezz

- Jag ska också måla och earn some money
- Jag ska klippa ihop en video som jag har tagit ansvar för
- Jag ska kanske ta en kryssning med min farmor
- och träffa min stora syster och hennes två barn

Sen kommer säker en hel del till upp framför ögonen på mig, men det löser vi då! Vad ska ni göra den här veckan?
 

Publicerat den 2014-02-24 - klockan 15:38:00





» Tuva

Mysig bild :)

2014-02-24 » 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback