För tidigt för mig

Så tidigt som 08.00 har inte klockan ringt på hela veckan. Tidigast var i helgen med då var jag i och för sig en vandrande zombie tills frukosten stod på bordet! Snozade 20 minuter och missade min efterläntade morgondusch, vilket nu gör att jag måste stressa hem efter skolan för att duscha eller gå ner och klippa mig imorgon istället. Mina största problem just nu...
 
Efter att jag, eventuellt, har klippt mig så går bussen emot stallet. Skönt att för en gång skull vara där när det är ljust. Förbannar fortfarande skolan och dess tider vilka gör att jag endast kan vara i stallet vid "normala tider" på torsdagar och helger. Men jag får suga åt mig vad jag kan och njuta utav de ljusa timmar jag har nu mera, snart är det ljust dygnet runt och då är jag lycklig!

Ikväll ska hästarna få komma ut och röra på sig. Jag är inte säker på vilka två jag kommer att träna men köra ska jag göra iallafall! Jag körde Candlelight igår vilket gör att jag teoretiskt sett borde köra Strumpan ikväll, men om hon ännu inte har fått skor på fötterna så är det alldeles för halt för henne och Anna får isådant fall rida henne och då gå lite på sidan. Irrbloss kommer förmodligen att få gå framför vagn med mig om han ska gå idag, men allt är bara spekulationer och jag är så ovetande jag kan bli. Det ska iallafall bli mysigt att få komma ut och mysa med mina tjejer och faktiskt se längre än till öronen på dem! Hopas på att kunna ge Witezz en liten puss också!
 
 

Publicerat den 2014-02-06 - klockan 11:30:00





» Tuva

Söta ponnyer :)

2014-02-06 » 15:35:25

Tack så mycket! Vi har alltid haft problem med framåtbjudningen (red in honom själv), men nu det senaste året har Lexx utvecklats otroligt mycket och hemma suger han verkligen mot hindren och nästan sticker efter dom, haha, öronen framåt hela tiden. MEN när vi kommer ut på P&J så blir han bromsad och stänger typ av. Hur svårt som helst att få fram honom! Så det är liksom det vi satsar på att få bort nu i vår på låga höjder och efter det kan vi börja hoppa lite högre borta med!(:

Jag gillar verkligen din blogg! Man fastnar direkt för den superfina headern med härliga bilder i och sen är hela designen på bloggen väldigt trevlig. Dina inlägg är lättlästa. Det enda jag hade velat 'ändra' på är att Schnailgull skulle stå på varje bild i headern och om du haft sånnadär superbilder i alla dina inlägg hade verkligen din blogg vart nr. ett! Men överlag tycker jag den är både superfin och supertrevlig!(Y)

2014-02-06 » 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback