Ingen dålig dag

Juridikläraren är fortfarande krasslig vilket gör att vår vanliga sovmorgon just blev mer än dubbelt så lång. Efter lunch har jag första lektionen och gissa om jag tycker det är skönt. Ska alldeles strax kliva upp ur sängen och göra mig själv lite frukost men innan dess har jag lite saker att uträtta via datan.
 
Ser fram emot att åka iväg till stallet, känner mig fortfarande inte helt 100 men då jag just nu inte rider några hästar så är stallet inte det mest ansträngande under dagen. Ikväll sitter jag bakom Candle, tror jag, och huvudsaken är att hon går rakt och lyssnar på mig. Vi travar två varv runt travrundan i ett jogging-tempo som passar både Strumpan, Candlelight och mig och Anna! Det ska bli skönt att få komma ut. Det är fortfarande plusgrader här så jag kommer fördmodligen inte frysa ikväll, vilket annars brukar vara den största anledningen till att man har lite ångestblandade känslor innan man sitter i vagnen!
 
Nej, frukost var det! Tagga stallet ikväll och dans på idrotten! Vad hittar ni på idag?
 
 

Publicerat den 2014-02-04 - klockan 10:53:43





Tack för kommentaren på vår blogg!

Kan även passa på att säga att jag älskar din blogg! Så grym!
Kram

2014-02-04 » 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback