Jag tyckte jag såg lite solsken

... Men jag hade fel. Himlen var gråare än vanligt idag och det känslan av regn som hänger i luften är stark.

Kameran följer med stallet idag igen men om jag använder den något överhuvudtaget idag får vi se då vädret verkligen inte är någonting att hänga i julgranen! Jag vet att mulet är det bästa fotovädret, men idag är det bara grått.

Upplägget i stallet är nog liknande igår. Jag kommer att köra åtminstone 1 häst. Men det visade sig igår att den mesta isen som låg över grusvägen är helt borta så idag kör jag kanske 2 hästar till och med! Jag tyckte att A-K sa att hon skulle till stallet idag igen så möjligheterna finns att hon hänger med på en tur men som vanligt så återstår det att se!

Blir det någon tid över idag så ska jag sätta mig och putsa av mina skor som efter den här vintern inte når särskilt bra. Witezz olika träns skulle också behöva sig ek avputsning så det är ju lika bra att sätta igång! Om 2.5 veckor röjer vi runt i skogen igen och då ska utrustningen vara ren! Funderar också på att ta hem mina egna stallkläder och tvätta dem under måndagen. Dem är inte särskilt fräscha nu, men å andra sidan kommer dem inte hålla sig rena särskilt länge... 

Jaja, precis som vanligt så återstår allt att se. Jag ska ringa C och göra upp en plan för dagen och sedan ska jag läsa lite!


Publicerat den 2014-02-09 - klockan 09:50:28






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback