Sena kvällar och tidiga mornar!

Gick upp riktigt tidigt imorse för att dra mig iväg på cykeln. Tidigare än på skoldagar, och då är det tidigt! Hos sjukgymnasten ska jag kolla upp min rygg som fortfarande inte har gett med sig. Jag hoppas på svar och lite råd för vad jag bör och inte bör göra.

Efter sjukgymnasten väcker jag Thomas och Anna, mina småsyskon, och vi sätter på kameran! Jag har mutat Thomas med pengar på hans spel för att få hjälp med detta, så nu hoppas jag bara att det ska bli som jag har tänkt mig! Senare under dagen bär det för våran del av till Stockholm. Min farmor har nyligen kommit hem ifrån Cypern så idag träffas vi tillsammans med min äldre syster och hennes barn. Har saknat dem båda så mycket, så det ska bli kul!

Vi annat dock inte hela dagen, utan senast 15.30 går bussen hemåt så att jag och Anna hinner med 16.50 bussen ifrån Norrtälje. Hästarna vilar idag men någon behöver fortfarande mocka och släppa in hästarna! Så det är precis vad vi åker dit för att göra! Det blir en händelserik dag tredje dagen på sportlovet! Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig pigg, men en powernap på bussresan blir det garanterat! Jag gäspar ju redan!

Meningsfullbild!



Publicerat den 2014-02-26 - klockan 08:04:02






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback