Släng dig i väggen

Sitter på bussen med stans godaste tårta. Smakade den igår innan jag gick och la mig och den var akdkflsjaha-god. Enligt mig en utav de godare tårtorna jag har ätit åtminstone, så om jag ser fram emot fikapausen idag!

För övrigt så ska hästarna tränas! Candle, Strumpan, Irrbloss, Pärlan och med största sannolikhet både Yttring och småkillarna ska på något sätt tränas idag. Hur, var och när är ett just nu ett mysterium men det visar sig! Stallet ska också fixas och om tiden finns så ska det fixas lite smått i stallet och jag ska nog måla lite!

Hur vi rundar av kvällen återstår även det att se! Vad som helst kan hända men det blir nog garanterat en bra första dag på sportlovet! Har ni också sportlov nu? 


Publicerat den 2014-02-22 - klockan 09:39:27





» Tuva

Jag går en vecka till, sen sportlov ;)

2014-02-22 » 20:29:20

Jag har inte sportlov förens nästa vecka. Och du gör mig sugen på tårta. Du är skyldig mig en tårta.
;)

2014-02-22 » 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback