Veckans Tips!

Skulle vilja slänga in ett tips till er såhär mitt i sportlovsveckan! Jag är en sådan där tjej som gärna läse rmig till kunskap! Jag har lättare för att ta in information genom ögonen än genom öronen då jag har lite svårt att koncentrera mig så pass länge på en och samma röst.
 
En bra sida att använda sig utav både för det ena och det andra är Ifokus.se. Här finns alla möjliga avdelningar såsom Ponnytrav.ifokus.se, eller Foto.ifokus.se. På denna sida kan du hålla dig uppdaterad på det allra senaste, du kan få tips och råd, eller varför inte ge tips och råd. Du kan dela med dig utav dina tankar, fråga efter andras eller ställa upp i roliga tävlingar.
 
Jag följer en del ifokus sidor och kikar in lite då och då. Oftast är det något speciellt jag söker och sedan fastnar jag där på alla olika trådar, eller så är jag bara uttråkad och läser in lite extra bara för att. Jag kan också passa på att erkänna det faktum att Ifokus är en stor del i den fotokunskapen jag har en del! Jag går förvisso en fotokurs på skolan, men den är inget vidare och jag har ärligt talat lärt mig mer via ifokus. Där har jag ställt upp i tävlingar som går ut på att ge och få kritik, jag har bett om råd och jag har fått massor med tips!
 
Kika in där du också, jag lovar dig att när du väl kommer in i "det" så är du fast! Klicka HÄR för att komma till ifokus!
 
 

Publicerat den 2014-02-26 - klockan 14:48:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback