Tråkonsdag

Onsdagar har blivit den överlägset tråkigaste skoldagen i veckan. Lektionerna är långa och träliga, vi gör saker som får mig att vilja gå i ide och lärarna går att sammanfatta med ett ord: kaos. Idag fick vi reda på att vi har hoppat över en hel del grunder som skulle ha lärts ut i ettan, men som inte gjorts, vilket kan förklara varför vi alla ser ut som stora frågetecken. Hur som helst är det nu avklarat och en lektion återstår på denna dag!
 
Efter skolan ska jag gå ner på stan. Min vän följer med mig ner och vi spenderar lite välförtjänt tid med varandra! Pratar, skrattar och driver som bara tjejer kan, åh vi kommer att ha så kul! Längtar tills dess att klockan slår 15.15 och jag kan lämna skolan för denna dag!
 
Senare idag ska jag spendera tid framför bloggen. Fixa klart saker jag har lovat andra och sedan titta på lite serier med Alex. Det är ju en "stallfri" dag vilket betyder att allt vad bloggar och spel ska vara avstängt till 20.00. Jag har som tur är, fått dispans vad gäller tv-serier så fram till 22 ikväll blir det PLL innan jag byter till Paradise Hotel!
 
Måste förövrigt få uttrycka min tristess över att min fina prinsessa vilar i ytterligare 37 dagar. Hon förtjänar det, det gör hon men jag får Witezz-abstinenss och suger åt mig utav varenda liten glimt mitt öga får utav henne! Tack o lov att hon fortfarande går inne och att jag ibland får ta henne ifrån hagen! <3
 
 

Publicerat den 2014-01-22 - klockan 14:11:44





Sööt! :))

2014-01-22 » 14:16:26
» Madde

Jobbigt med såna dagar, men en bra sak med onsdagar är att det är dagen då det vänder. Då börjar det närma sig helg igen :)

2014-01-24 » 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback