Bloggfunderingar

Sitter här med en hästblogg påväg uppåt, ett utkast fullt utav nya idéer till blogginlägg och ett bloggnamn som inte på något sätt associerar till min blogg, inriktning eller handling. Namnet kommer ursprunligen ifrån ett oseriöst smeknamn i mellanstadiet. Det har så länge jag kan minnas varit min namn på de allra flesta sociala medier men nu har jag fått nog.

Namnet har som sagt ingen som helst association till hur bloggen är uppbygd, vad bloggen handlar om eller vart jag vill komma med bloggen och just därför sitter jag allt som oftast och funderar över ett nytt namn. Hästbloggar är populärt i bloggvärlden och att hitta ett hästrelaterat bloggnamn är verkligen inte det lättaste. När blognamnet dessutom ska associera till,en, redan ganska utvecklad, blogg så blev allting betydligt mycket mer komplicerat.
 
Ett namn jag har funderat på, och dessutom redan har tingat är hastenifokus.blogg.se. Det är ju det jag med bloggen vill förmedla, typ. Men frågan är vad skulle ni tycka om ett namnbyte? Tell me vad du tycker och kanske har du som läsare något bra förslag på nytt namn!
 

Publicerat den 2014-03-03 - klockan 14:35:00





» Ella

Absolut okej ^^ fast ditt namn är lite sharmigt ;) <3

2014-03-04 » 19:45:39

Tycker båda namnen var fina!
Bestäm du :)

2014-03-05 » 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback