Ikväll firar vi!

Duktiga ponnysar, härligt vårväder och en anställning på McDonalds, ikväll firar vi! 

Candlelight gav gärnet i intervallerna och var riktigt rolig att köra idag! Efter att ha kört Strumpan flera gånger så märker man verkligen hur stor skillnaden mellan dessa två individer är! Det är inte bara 2 snabba ponnysar. 
Irrbloss var också duktig även om jag inte var jätte taggad på tömkörning just idag! Vi tog det lugnt med mycket halter och övergångar plus att jag övade på att byta varv utan att tappa stödet! Jätte bra gick det!

McDonalds ringde när jag stog i hagen med kameran i högsta hugg (med ett vårväder som detta kan man bara inte låta bli att knäppa bilder) han frågade ifall jag fortfarande va intresserad och självklart var jag det! På tisdag åker någon i min familj upp och hämtar introduktionspapper sedan är det bara att invänta sommarjobb!! Har ni något sommarjobb i sommar?




Publicerat den 2014-03-06 - klockan 21:10:28





Yees, loppis och rida 2 hästar i juli :D

2014-03-06 » 22:11:25

Såå kul!
Ska väll göra lite fotojobb på tävlingar osv, annars har jag inget riktigt jobb planerat. Men letar fortfarande haha. (:

2014-03-07 » 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback