Ligger med bena högt

Har så satans, &@!%£ ont i ryggen. Har precis kommit hem efter en dag i stallet och trots ryggvärken så har det varit supermysigt att träffa alla hästarna igen! Jag gosade in mig i Witezz hals och andades in den härliga doften av Granö.

Mer tänker jag nog tyvärr inte skriva nu. Det är alldeles strax dags för mat och jag vill lägga all energi på att slappna av, haha den logiken, i ryggen. Benen högt och huvudet lågt! Det är skönt att vara hemma igen!


Publicerat den 2014-03-16 - klockan 19:36:43





Hej!
Har lagt till dig på fb, tänkte fråga om du hade kunnat hjälpa mig att koda in min nya design nämligen!(: Du kan väl höra av dig när du orkar.
Hoppas ryggen blir bättre, vet hur det är! Kram

2014-03-16 » 20:17:24

Var gärna med i veckans blogg hos oss!

http://stallsackum.blogg.se/2014/march/veckans-blogg.html#comment

2014-03-18 » 07:18:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback