To do today

Anna är sjuk vilket betyder att jag blir själv i stallet. I och med att jag slutar sent i skolan och inte hinner till stallet fören 18 så får hästarna vila och jag tar hand om stallet och insläpp. Sådant händer och det är bara att göra det bästa utav situationen.
 
Jag har super ont i ryggen, så egentligen gör det inte mig någonting att hästarna vilar heller. Jag har en timme på mig att mocka de 6 boxarna, fixa med höet, vattnet, maten och ta in hästarna. Ingen stress, vilket är skönt. Får jag tid över så tar jag och borstar av de hästarna som skulle ha tränats idag så att dem åtminstone kan få det! När jag kommer hem ska jag lägga upp flera kuddar på hög, lägga mina fötter på dem och försöka slappna av ordentligt!
 
En lugn dag, sånna behövs också! Jag ska klappa lite extra på min fina lilla prinsessa också!
 
 
 
 
 

Publicerat den 2014-03-04 - klockan 16:41:36





Super fin blogg :D
Skulle var super snällt om du kunde titta in min<3

2014-03-05 » 08:45:48

Super fin blogg:D
Skulle vara snällt om du tittade in min!<3
goshloverpernilla.blogg.se

2014-03-05 » 08:47:06

Super fin blogg:D
Skulle vara snällt om du tittade in min!<3
goshloverpernilla.blogg.se

2014-03-05 » 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback