Börja om från början

I och med att jag slutade rida så sålde jag också iväg de mesta utav mina grejer. Kvar har jag bara ridbyxor, jacka, ett par strumpor, min hjälm samt min ryktlåda. Therefor, I need a pair of shoes.
 
Eftersom att jag ännu inte vet hur seriöst detta kommer bli så funderar jag på dessa skor från hööks. Ett helt okej pris och dom var ju faktiskt riktigt snygga. Någon som har dessa eller vet hur bra, eller dåliga, dem är?
 
 

Publicerat den 2015-01-25 - klockan 23:29:26





» Elin

Jag har precis såna och tycker att de har funkat bra, i alla fall hyfsat. Klarar inte alltför mycket vatten för då börjar de läcka in men tycker i allmänhet att de är sköna och bra stallskor :)

2015-07-31 » 08:46:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback